Top 10 Jobs in USA

10 شغل پر درآمد در آمریکا

برای مهاجرت به کشور آمریکا راه ها و روش های گوناگونی وجود دارد و یکی از راه های رایج برای مهاجرت به این کشور مهاجرت کاری است.  به همین سبب 10 شغل پر درآمد در آمریکا و شرایط کار در این کشور را دارد در اختیار هموطنان عزیز قرار دادیم. برای مهاجرت کاری به کشور آمریکا قوانین و مقرراتی وضع شده است که لازم است متقاضیان پیش از انجام اقدامات لازم از آن ها مطلع باشند تا در طول انجام اقدامات برای یافتن شغل و دریافت ویزای کار آمریکا با مشکل مواجه نشوند.

 

سطح درآمد در آمریکا در 2022

میزان دقیق درآمد هر فردی در آمریکا بستگی به نوع شغل، حوزه کاری، سابقه کار، سطح تحصیلات و غیره وی دارد. برای بررسی بهتر این موضوع که مشاغل پر درآمد در آمریکا دقیقا به چه میزان بیشتر از مردم عادی حقوق دریافت می نمایند در جدول ذیل متوسط سطح درآمد در آمریکا در سال 2022 نمایش میدهد.

سطح درآمد ماهانه در آمریکا به دلار آمریکا توضیحات
$2500 حداقل درآمد ماهانه در آمریکا
$7700 متوسط درآمد ماهانه در آمریکا
$38400 حداکثر درآمد ماهانه در آمریکا

شرایط کار در 10 شغل پر درآمد در آمریکا

افرادی که قصد مهاجرت کاری به ایالات متحده آمریکا را دارند باید در اولین قدم از کارفرما یا موسسه ای در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کنند. برای یافتن کاری مرتبط با رشته تحصیلی یا مهارت و تخصص خود در کشور آمریکا می توانید از طریق وب سایت های کاریابی ویا موسسات کاریابی معتبر شغل مورد نظر اقدام کنید. از شرایط مهم برای یافتن کار در آمریکا این است که متقاضی به زبان انگلیسی جهت برقراری ارتباط تسلط کامل داشته باشد، توجه داشته باشید که باید رزومه کامل و دقیقی از سوابق کاری و مهارت و تخصص خود ارائه کنید.

 

بررسی 10 شغل پر درآمد در آمریکا

از سوالات متداول متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور آمریکا را دارند در رابطه با میزان حقوق و دستمزد در این کشور است. دقت داشته باشید که میزان حقوق و دستمزد با توجه به سوابق کاری و میزان تخصص و مهارت فرد افزایش می یابد. 

حقوق و دستمزد سالیانه به دلار آمریکا معرفی شغل
$195000 پزشک
$146000 مدیر داروسازی
$127000 داروساز
$116500 معمار سازمانی
$115700 مشاور شرکتی
$109200 مدیر توسعه نرم افزار
$108500 دستیار پزشک
$107000 مدیر مهندسی نرم افزار
$106500 پرستار
$105700 مهندس نرم افزار

شرایط اخذ ویزای کار کشور آمریکا در سال 2022

متقاضیان خارجی و بین المللی برای شروع کار در این کشور به ویزای کار آمریکا نیاز دارند، ویزای کار ایالات متحده آمریکا در انواع مختلفی و با توجه به نیاز فرد صادر خواهد شد. متقاضیان می توانند با توجه به سوابقه ی کاری و مدرک تحصیلی خود ویزای مربوطه را دریافت کنند. انواع ویزاهای کاری ایالات متحده عبارتند از: H1-B, H-1B1, H-2A, H-2B, H-3, L, O, P-1, P-2, P-3, Q1. جهت اخذ هر یک از ویزاهای نامبرده شده متقاضی باید مدارک لازم را تهیه کند و در زمان تعیین شده برای مصاحبه حضوری به مسئول مربوطه در سفارتخانه یا کنسولگری ایالات متحده ارائه کند. برخی از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کشور آمریکا در سال 2022 عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدرک معتبر زبان
  • رزومه و سوابق کاری
  • انگیزه نامه
  • آخرین مدرک تحصیلی دریافت شده
  • انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و ارائه نتایج آن