6 jobs needed in Los Angeles 2022

6 شغل مورد نیاز در آمریکا 2022

1-توسعه‌دهنده نرم‌افزار

قرن بیست و یکم را به عنوان عصر اطلاعات می‌شناسند، زیرا سرعت تولید و تبادل اطلاعات در جهان به بالاترین حد خود رسیده است. صفحات وب، نرم‌افزارهای موبایل، رادیوها، تلویزیون و انواع شبکه‌های ماهواره‌ای همگی از پلتفرم‌های تولیدکننده اطلاعات هستند که تمامی افراد در سراسر جهان به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار که اصلی‌ترین شغل مورد نیاز در ایالات متحده آمریکا در طول پنج سال آینده خواهند بود، وظیفه تحقیق، طراحی، اجرا و مدیریت نرم‌افزارها را بر عهده دارند. آن‌ها برای پروژه‌های برنامه‌نویسی گزارش تهیه کرده، نرم‌افزارها را آپدیت می‌کنند، مشکلات موجود را برطرف و با مهندسان نرم‌افزار در خصوص رابط کاربری نرم‌افزارها مشورت می‌کنند.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 105000 دلار

2-متخصص آمار و داده

متخصص و تحلیلگر آماری با استفاده از نظری های موجود داده‌هایی مفید را برای حل مشکلات جهان واقعی استخراج می‌کند. این افراد نظرسنجی‌ها، پرسشنامه‌ها و آزمایشات دقیق را طراحی می‌کنند، از نرم‌افزارهای آماری جهت شناسایی ترندها و روابط میان گروه‌های داده استفاده می‌کنند و نتایج حاصله را گزارش می‌دهند.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 83000 دلار

3-تحلیلگر امنیت اطلاعات

امنیت اطلاعات به طور مشخص وظیفه نظارت بر مسائل امنیتی در سیستم‌های کامپیوتری را داراست. آن‌ها خلل‌های امنیتی را شناسایی و ضبط کرده و از وقوع مشکلات امنیتی برای سیستم جلوگیری می‌کنند. این افراد نرم‌افزارهای امنیتی متفاوت را بر سیستم نصب و اجرا کرده تا از زیرساخت‌های اطلاعاتی و سیستمی محافظت کنند.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 81000 دلار

4-فیزیوتراپی

فیزیوتراپ‌ها برای افرادی در تمامی سنین که به دلیل آسیب‌های جسمانی دچار مشکل گشته‌اند، خدمات درمانی و بازپروری را فراهم می‌کنند. این افراد به تناسب هر بیمار برنامه درمانی مجزایی طراحی کرده، درمان‌های فیزیوتراپی را در جهت نسخه پزشک و به عنوان روش درمانی کمک کننده به روش‌های تسکین درد و بهبود تحرک مدیریت می‌کنند.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 74000 دلار

5-مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی

فراهم آوردن راهنمایی‌ها و شرایط لازم برای فعالیت بیمارستان‌ها، سیستم سلامت و یا دیگر سازمان‌های مرتبط با خدمات درمانی از مهم‌ترین وظایف مدیران مراکز خدمات درمانی است. آن‌ها با سیاست‌های مدیریتی حوزه سلامت و دستورالعمل‌های ابلاغی سروکار دارند و باید گزارش دقیقی از اموال بیمارستان را ثبت و ضبط کنند. همچنین مطلع ساختن کارکنان نسبت به اخبار و سیاست‌‎های جدید ابلاغی، ایجاد برنامه کاری زمان‌بندی شده برای کارکنان و شناسایی مشکلات و تلاش در جهت رفع آن‌ها از دیگر وظایف این گروه شغلی است.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 70000 دلار

6-توسعه‌دهنده وب

از دیگر برنامه‌نویسانی که جزء مشاغل پرتقاضای ایالات متحده محسوب می‌شوند، توسعه‌دهندگان وب هستند. این افراد با زبان‌های برنامه‌نویسی همچون HTML، CSS و جاوا آشنایی داشته و به کمک آن‌ها وبسایت‎‌هایی را برای مشتریان خود طراحی می‌کنند و یا به آپدیت صفحه‌های از پیش موجود می‌پردازند. توسعه‌دهندگان وب برنامه‌های زمان‌بندی شده‌ای را به منظور تست مرورگرها و انواع دیوایس‌ها طراحی می‌کنند.

متوسط حقوق سالیانه در آمریکا: 72000 دلار