اجاره خانه در آمریکا

اجاره خانه در آمریکا

در این مقاله به شما شرایط اجاره کردن منزل در آمریکا و مدارک و هزینه های آن را توضیح خواهیم داد. این مطلب میتواند راهنمای بسیار خوبی برای افرادی که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده اند یا قصد مهارجت را دارند باشد . پس با ما همراه باشید .

قیمت مسکن در ایالات متحده ، در مقایسه با دستمزدهای میانگین، نسبتاً پایین تر است. با وجود این، قیمت‌ها بستگی به نوع منطقه و مسکن انتخابی شما دارد. از یک خانه با نرده‌های چوبی در حومه شهر گرفته تا یک آپارتمان مدرن در مرکز شهر، ایالات متحده دارای انواع متنوعی از خانه‌ها و مناطق است.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که در چه جایی از شهر می‌خواهید زندگی کنید، اول باید درباره اینکه می‌خواهید خانه بخرید یا اجاره کنید تصمیم بگیرید. اجاره کردن خانه یا آپارتمان رایج‌ترین گزینه در بین بسیاری از مهاجران است. با وجود این، خرید مسکن در ایالات متحده چندان پیچیده نیست و بسیاری از افراد خارجی حق مالکیت انتخاب می‌کنند. اگر هنوز نمی‌دانید باید چکار کنید، در یک خانه اجاره‌ای موقت بمانید و با صبر و حوصله گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. پیدا کردن این نوع خانه‌ها کار خیلی سختی نیست و تشریفات اداری زیادی هم نمی‌خواهد .

اجاره کردن خانه یا آپارتمان در آمریکا

شما چه یک مهاجر باشید چه یک فرد آمریکایی ، پروسه ی اجاره خانه در آمریکا تقریباً  به یک شکل است.  قراردادها معمولاً یکی هستند و کسی نمی‌تواند به خاطرمهاجر بودن شما مانع از اجاره خانه به شما شود. مهم‌ترین تفاوت ممکن است تعداد مدارکی که باید قبل از امضای اجاره‌نامه ارائه کنید و نیز میزان بیعانه (security deposit) شما باشد.

میانگین اجاره در ایالات متحده

نکته بسیار مهم که باید توجه کنید این است که اجاره خانه در آمریکا با ایران با هم متفاوت است. به دلیل این که سود های بانکی در آمریکا به اندازه ایران نیست در آمریکا چیزی به عنوان رهن خانه وجود ندارد و رهن دادن خانه هیچ توجیح منطقی ندارد خانه ها، فقط اجاره داده می شود و صاحب خانه ماهانه مبلغی را به عنوان اجاره دریافت میکند. نکته مهم دیگر در مورد اجاره خانه در آمریکا این است که مبلغ اجاره برای هر ایالت و هر محله و نوع ساختمان تفاوت دارد

مشخص کردن میانگین اجاره خانه در آمریکا کار ساده ای نیست. اجاره‌ها در آمریکا معمولاً به نوع ملک و محل آن و سایر گزینه ها بستگی دارد. مبالغی که جهت اجاره آپارتمان در این کشور در نظر گرفته می شود با توجه به محل آپارتمان، متراژ، مبله بودن و مدت زمانی که اجاره می گردد، متغیر است.

میانگین اجاره بهای یک واحد آپارتمان یکخوابه در آمریکا مبلغی بین 590$ الی 3150$ (دلار آمریکا) به طور ماهیانه خواهد بود. این مبلغ در شهرهای بزرگ آمریکا بالاتر می باشد. برای مثال در شهر نیویورک یا نیوجرسی معادل 1750$ الی4600$ (دلار آمریکا) برآورد می شود.

هزینه های مسکن در شهر لس آنجلس

موارد قیمت به دلار
اجاره آپارتمان یک خواب در مرکز 2265.16
اجاره آپارتمان یک خواب در خارج از شهر 1758.95
اجاره آپارتمان سه خواب در مرکز 4578.47
اجاره آپارتمان سه خواب در خارج  از شهر 2967.13
هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر 8446.43
هر متر مربع آپارتمان در خارج شهر 5522.32