Excursion and entertainment in Los Angeles

گردش و تفریح در لس آنجلس

1. استودیو هالیوود

این مجموعه تفریحی انواع بازیها را بر اساس موضوعات فیلمها دارد. همچنین یک استودیوی ضبط فیلم هم هست. شما می توانید همراه تور به گشت و گذار از استودیو ها و کشف پشت صحنه برخی از محبوب ترین مجموعه فیلمهای جهان بروید. شما به راحتی می توانید یک یا دو روز در اینجا بمانید!

 

2 . پارک گریفیت

 

پارک گریفیت، یکی از بزرگترین پارک دولتی کالیفرنیا است که در بخش شرقی کوه های سانتا مونیکا واقع شده است. این پارک در نزدیکی باغ وحش لس آنجلس، رصدخانه گریفیث، پلانتریوم، تئاتر یونانی، یک مرکز سواری برای بازی های المپیک 1984، زمین های گلف، زمین های تنیس، مسیرهای پیاده روی و دیگر جاذبه ها قرار دارد.

 

3 .  دیزنی لند

 

دیزنی لند یکی از محبوبترین مقصد برای تعطیلات خانواده ای در ایالت کالیفرنیا است. علاوه بر سواری ها و شخصیت های دیزنی که در خیابان ها سرگردان هستند، امکان گشت و گذار و اقدامات ماجراجویانه بر اساس موضوعات فیلم، در هفت سرزمین متفاوت جذابیت این پارک را بیشتر میکند.

 

4.هالیوود

هالیوود مقصد دیگری است با تاریخچه ای منحصر به فرد در حومه لس آنجلس قرار دارد، علامت هالیوود در بالای تپه، بلوار هالیوود، پیاده روی در خیابان ها و تئاتر چینی که همه به راحتی می توانند یک یا دو روز شما را پر کنند. اگر شما خوش شانس باشید، ممکن است حتی یک یا دو شخص مشهور را نیز ببینید.

 

5.مرکز گتی

در بالای تپه ای در کوه های سانتا مونیکا مرکز گتی قرار دارد که توسط ریچارد مایر طراحی شده . این ساختمان منحصر به فرد مجموعه های متفاوتی دارد که شامل نقاشی های اروپایی، مجسمه سازی، هنرهای تزئینی و عکاسی قرن نوزدهم و بیست و یکم می شوند.

6.سانتا مونیکا

بعد از یک روز شلوغ و تلاطم قدم زدن در شن و ماسه طلایی در امتداد ساحل و معبد Santa Monica با امکان غواصی در این آبها آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. همینطور  تعدادی از خوانندگان، اسکیت بوردرها، گروههای تمرین یوگا، فروشگاههای معمولی و بوتیک های شیک همه در این ساحل هستند.