All About Los Angeles 

وضعیت زندگی در لس‌آنجلس

یکی از معروفترین شهرهای آمریکا برای ایرانیان لس‌آنجلس است. بعد از انقلاب 57 ایرانیان بسیاری به لس‌انجلس نقل مکان کردند و از آن زمان تعداد ایرانیان این شهر مدام اضافه شد. اگر ایرانی باشید و در لس‌آنجلس زندگی کنید احتمالا زیاد احساس غربت نخواهید کرد. اما زندگی در لسانجلس فارغ از تعداد بالای ایرانیان در آن چگونه است؟ راستش را بخواهید زندگی در این شهر گران است. هزینه متوسط زندگی در لسانجلس دوبرابر دیگر شهرهای آمریکاست. اما آب وهوایی معتدل و مطلوب دارد با فرصت‌های بسیاری برای تفریح. در این مقاله از حال و هوای زندگی در لس‌آنجلس گفته‌ایم.

آب و هوای لس آنجلس

شما میتوانید آب و هوایی مدیترانه‌ای با تابستان خشک و زمستان معتدل را در لس آنجلس تجربه کنید. این شهر جذاب، اکثر روزهای سال آفتابی است؛ البته نه آفتابی که شما را اذیت کند! زمستان‌ها این هوای گرم و معتدل خنک‌تر می‌شود و به چیزی حدود 68 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد) می‌رسد.

جالب است بدانید لس‌آنجلس آب‌وهوایی خرداقلیم یا همان microclimate دارد. این پدیده باعث می‌شود دمای هوا در مناطق مختلف شهر متفاوت باشد. در رابطه با بارندگی، LA شهری بارانی نیست با این حال آنقدر بارندگی دارد که در لیست شهرهای خشک و کم آب ایالات متحده قرار نگیرد. به طور کلی آب‌وهوا در سراسر ایالت کالیفرنیا معتدل و مدیترانه‌‎ایست.

لس آنجلس یکی از مهاجر پذیرترین شهرها!

در لس آنجلس می‌توانید انواع و اقسام قومتها را در کنار پیدا کنید. صرف از نظر از پیش قدم بودن این شهر در صنعت فیلم و موسیقی، مناظر زیبا، آب و هوا و سبک زندگی مردم این شهر هر ساله مهاجران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. تعداد مهاجران ملیت‌های دیگر در لس‌آنجلس آنقدر زیاد است که باعث می‌شود فکر کنید تمام کشورهای جهان در آن خلاصه شده‌اند. با توجه به حضور پررنگ مهاجران در شهر LA، آغوش مردم این شهر همیشه برای مهاجران باز است و بسته به هر منطقه شهر ممکن است بتوانید با گروه‌های مختلف اجتماع برخورد داشته باشید.