The Advantages Of Living In Los Angeles

چرا مهاجرت به لس آنجلس جزو پرطرفدارهاست؟

لس‌آنجلس شهر هنری و مشهور در جهان است که همه باید حتما آن را ببینند. فرهنگ و فضای این شهر در طول زمان و به آرامی شکل گرفته است. همه افراد می‌توانند از شهر فرشتگان حداقل درس‌های کمی بیاموزند.

جالب است که بدانید، این شهر در آمریکا، بیشترین تعداد ایرانیان را دارد که همین موضوع باعث شده، لس‌آنجلس پر باشد از فروشگاه‌ها و مغازه‌های ایرانیانی که تقریبا باعث شده‌اند احساس غربت در این شهر، معنایی نداشته باشد!

 

رویاهای خود را دنبال کنید

لس‌آنجلس شما را تشویق میکند که رویاهای خود را در این کشور دنبال کنید و برایشان بجنگید. این شهر جایی است تا به شما بگوید که چگونه رویاها تحقق می‌یابند و شما را با این حقیقت هم مواجه کند که موفقیت شما برای همیشه تضمین شده نیست اما هرگز بدون تلاش نخواهید دانست که به آن دست خواهید یافت یا نه. لس‌آنجلس همانند یک رابط برای رویاپردازان عمل می‌کند چون در این جا با میلیون‌ها آدم ارتباط برقرار می‌کنید که به تنهایی از پس کارهای خودشان برنمی‌آیند.

 

با آرامش می توانید با فرهنگ‌های مختلف در کنار هم زندگی کنید

یکی از جالب‌ترین شهرها در جهان لس‌آنجلس است. نقاط کمی در زمین وجود دارد که مردم از مکان‌های مختلف در یک شهر گردهم آمده باشند، افرادی از ۱۴۰ کشور مختلف با بیش از ۲۰۰ زبان، لس‌آنجلس را خانه خود می‌نامند. شما همسایگانی دارید از فرهنگ‌های متفاوت مانند تایلند یا ارمنستان که در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنید. 

 

پیاده‌روی در ساحل را از دست ندهید

پیاده‌روی در یکی از سواحل لس‌آنجلس می‌تواند روز معمولی شما را به روزی عالی تبدیل کند و روز خاطره انگیزی برای شما به ارمغان بیاورد. قدم زدن در ساحل سانتا مونیکا هنگام غروب آفتاب با کسی که دوستش دارید یک حرکت فوق العاده عاشقانه است؛ حتی اگر تنها هم باشید باز قدم زدن در این خط ساحلی همیشه حس خوبی دارد و از آن لذت می‌برید.