فستیوال کوچلا چیست؟

این جشنواره به طور رسمی به نام «جشنواره موسیقی و هنر Coachella Valley» (همچنین با نام «Coachela» یا حتی فقط «Chella») شناخته میشود. همه چیز از زمانی آغاز شد که گروه پرل جم با شرکت Ticketmaster بر سر هزینه‌های خدماتشان درگیر شد و ادعا کرد که آن‌ها هم از نظر مالی طرفداران و هم هنرمندان را هدف قرار داده‌اند. به همین دلیل، پرل جم برای تور خود که شامل Ticketmaster نمی‌شد، به مکان‌های جایگزین برای تور مراجعه کرد.

گروه در نهایت با استفاده از زمین‌های امپراتوری پولو در Indio، کالیفرنیا، جایی که این جشنواره هنوز برگزار می‌شود، تور خود را برگزار کرد. در سال 2012، این جشنواره چنان بزرگ شد که برگزارکنندگان آن را به دو آخر هفته جداگانه تبدیل کردند.کواچلا در طول دو آخر هفته ی آوریل (April) برگزار می‌شود، اگرچه تاریخ همیشه یکسان نیست.

این جشنواره امسال در 14و15و16 آوریل به همراه 21و22و23 ام برگزار میشود.

اگرچه ریشه‌های کواچلا همه در موسیقی است، اما گسترش آن در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده است. این فستیوال آثار هنری را به نمایش می‌گذارد و همچنین تبدیل به محل اصلی مد برای سبک‌های الهام گرفته از بوهمی شده‌است. همچنین مملو از افراد مشهور است، لیست هایی مثل کندال جنر، جارد لیتو، لئوناردو دیکاپریو، و تعداد بیشتری از آنها تقریبا هر سال در آنجا دیده می شوند.

گفتنی است که این جشنواره موسیقی از پنج مرحله ی اصلی تشکیل شده است که عبارتند از مرحله «کوچلا»، «تئاتر رو در رو»، «چادر گوبی»، «چادر موهاوی»، و «چادر صحرا». در این بازی، هنرمندان و گروه‌های کوچک‌تر در طول روز بازی می‌کنند.

امسال

Bad Bunny, BLACKPINK and Frank Ocean, Calvin Harris, Gorillaz, Rosalía, Eric Prydz, Burna Boy, Kali Uchis, Porter Robinson, Blondie, Becky G, boygenius

و بسیاری از آرتیست های دیگر در این فستیوال اجرا میکنند.

بلیت های خود را از سایت زیر تهیه کنید:

https://coachella.com/passes

لوکیشن دقیق فستیوال در روزهای نزدیک به برگزاری اعلام میشود.

آماده ی ماجراجویی شوید!!!