Hotels in LA

بهترین هتل های لس آنجلس

هتل کارلیلی آی ان ان لس آنجلس Carlyle Inn

هتل 3 ستاره کارلیلی آی ان ان در شهر لس انجلس ساخته شده است و فعالیت ها و خدماتش را در همین شهر ارائه میدهد.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس در فاصله 17 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به تراس زیبا، وای فای رایگان، اتاق چمدان، بوفه، بار، رستوران، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی هستند و تمامی آنها مجهزهستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت است.

مهمانان برای صرف صبحانه در هتل کارلیلی آی ان ان  هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده کردنند و از وعدهای غذایی لذت ببرند.

فور پوینت بای شرایتون لس آنجلس وست ساید Four Points by Sheraton Los Angeles Westside

این هتل 3 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

این هتل با ورودی بسیار زیبا و سرسبز خودشما را شگفت زده خواهد کرد، از امکانات آن می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، بار، رستوران، بوفه، سالن بدنسازی، کافی نت کوچک، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد که در دسترس مهمانان قرار میگیرد.

اتاق های این هتل همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی برخوردار است.

هتل فور پوینت بای شرایتون لس آنجلس وست ساید با پذیرش 24 ساعته ی خود آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل بورلی تراس لس آنجلس Hotel Beverly Terrace

هتل 3 ستاره بورلی تراس در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر فعالیت ها و خدمات خود را به مسافران ارائه میدهد.

مسیر فرودگاه بین المللی لس آنجلس تا هتل 25 دقیقه است.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، تراس سرسبز و زیبا و اتاق چمدان اشاره کرد.

اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات مجهز هستند.

مهمانان عزیز با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

هتل بورلی تراس با پذیرش 24 ساعته ی خود آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس لس آنجلس La Quinta by Wyndham LAX

هتل 3 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

 تمام اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی مجهز هستند.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، اتاق کنفرانس و اتاق چمدان اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه  برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس با پذیرش 24 ساعته ی خود آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل ای سی بای ماریوت بورلی هیلز لس آنجلس AC Hotel by Marriott Beverly Hills

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

فاصله نزدیکترین فرودگاه بین المللی لس آنجلس به این هتل 17 کیلومتر می باشد.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، استخر روباز، اتاق چمدان، کوچک اشاره کرد.

تمامی اتاق ها در هتل ای سی بای ماریوت بورلی هیلز دارای سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی؛ کاناپه راحتی، صندوق امانات، مینیبار و قهوه ساز هستند.

مسافران در این هتل هر روز می توانند برای صرف صبحانه از تراس و بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل طی تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل Best Western Plus Sunset Plaza Hotel

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته  شده و فعالیت ها و خدماتش را در همین شهر به مسافرین عزیز ارائه میدهد.

پس از طی  16 کیلومتر می توایند به فرودگاه بین المللی لس آنجلس دسترسی داشته باشید.

از امکانات در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، بار، استخر روباز، اتاق چمدان، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، بالکن کوچک، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی اشاره کرد.

هتل بست وسترن پلاس سانست پلازا با پذیرش 24 ساعته ی خود آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل 5 ستاره لس آنجلس

هتل فور سیزنس لس آنجلس ات بورلی هیلز Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills

این هتل مجلل و لوکس 5 ستاره در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

و فاصله ی مرکز شهر تا هتل 17 کیلومتر است.

تمامی اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی مدرن بوده و همچنین دارای بالکن های کوچک با منظره ای فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشند.

این نکته قابل ذکر ایت که تمامی اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی و غیره میباشد.

از امکانات این هتل که برای مهمانان اقامت دارند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار، رستوران، بوفه، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

پذیرش 24 ساعته هتل فور سیزنس لس آنجلس ات بورلی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل مستر سی بورلی هیلز لس آنجلس Mr C Beverly Hills

هتل 5 ستاره مستر سی بورلی هیلز در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به ارائه میدهد.

موزه تولرانس در فاصله 5 دقیقه ای و تئاتر کرک داگلاس در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده اند.

 تمامی اتاق های این هتل دارای بلاکن های کوچک با مناظر زیبا می باشند وهمگی آنها همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع،وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی ، حمام اختصاصی.

پذیرش 24 ساعته هتل مستر سی بورلی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

هتل سانتا مونیکا پروپر لس آنجلس Santa Monica Proper Hotel

این هتل لوکس و زیبای 5 ستاره واقع شده در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام خدمات و فعالیت ها خود می پردازد.

این هتل مجلل در مساحتی حدود 3000 متر مربع ساخته شده است.

در دکوراسیون این هتل از آثار هنرمندان بسیاری استفاده شده که همین امر به زیبایی و محبوبیت آن افزوده است.

همچنین از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، کتابخانه زیبا و کوچک در قسمت لابی هتل، اسپا و سونا اشاره کرد.

پذیرش 24 ساعته هتل سانتا مونیکا پروپر در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و همچنین مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند.

هتل د بورلی هیلز- دورچستر کالکشن لس آنجلس The Beverly Hills Hotel – Dorchester Collection

این هتل 5 ستاره مجلل و لوکس در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

از امکانات اتاق های این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و … اشاره کرد

همچنین از امکانات هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، بوفه، رستوران، باغ های سرسبز و زیبا با منظره های زیبا وچشم نواز، سالن ماساژ، سونا، استخر روباز و تراس اشاره کرد

هتل لندن وست هالیوود ات برولی هیلز لس آنجلس The London West Hollywood at Beverly Hills

این هتل لوکس و مجلل 5 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان و مسافران مقیم در آن می باشد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، تراس، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه و … اشاره کرد.

مچنین تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی هستند و مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، قهوه ساز و کتری برقی.

پذیرش 24 ساعته هتل د لندن وست هالیوود ات برولی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.