Daytona Beach

ساحل Daytona مکان فوق العاده ای برای دوستان، خانواده ها و طرفداران مسابقات است که به دنبال استراحتگاه های مدرن، تفریحی هیجان انگیز، سواحل نفس گیر و یکی از معروف ترین مسیرهای مسابقه در آمریکا هستند.

معروف ترین و پرطرفدارترین مکانه، در ساحل دیتونا، پیست سرعت بین المللی دیتونا و تالار مشاهیر ورزش های موتوری آمریکا هستند. مجموعه سرعت بین‌المللی دیتونا، معروف به “مرکز جهانی مسابقه”، 500 هکتار زمین را اشغال می‌کند و از دست دادن آن بسیار سخت است. ارتقاء اخیر 400 میلیون دلاری سوئیت های لوکس، صندلی های جادارتر و امتیازات جدیدی را برای طرفداران مسابقه اضافه کرد.

پس از بازسازی  و خرج 10 میلیون دلاری، اسکله ساحلی دیتونا با اضافه شدن یک جویگاه خرچنگ و وسایل تفریحی در آن نزدیکی به روی عموم باز شد. اگر به دنبال هیجان نیستید، منطقه بازی قدیمی مدرسه را امتحان کنید که در آن می توانید Skee Ball همیشه محبوب بازی کنید و در ازای جوایز بلیط جمع آوری کنید.

سرگرمی های خانوادگی در ساحل دیتونا بسیار زیاد یافت میشود. از نمایشگاه‌های موزه کودکان چارلز و لیندا ویلیامز در موزه هنر و علوم بازدید کنید، جایی که یک نمایش ستاره شناسی فوق العاده پیشرفته و یک منطقه ویژه کودکان را خواهید دید.

اگر عاشق هنر هستید، به سراغ Daytona Beach Bandshell در پارک اوشن فرانت شهر بروید. مشرف به اقیانوس اطلس، و گنجایش 5000 نفر. جایی که مجموعه کنسرت‌های تابستانی در آن برگزار میشود و در آن می‌توانید موسیقی زنده را  از ماه می تا سپتامبر بشنوید. بعد از هر کنسرت، بنشینید و از یک نمایش آتش بازی بر روی آب لذت ببرید.

از طلوع تا غروب، به گشت و گذار در برخی از به یاد ماندنی ترین مکان های ساحلی دیتونا بپردازید و خاطرات به یاد ماندی کنارهم بسازید.