هفت تا از بهترین برگر های لس آنجلس

مطمئنا، همه ما ممکن است ساندویچ مرغ سرخ شده خود را دوست داشته باشیم، اما گاهی اوقات هیچ چیز جایگزین همبرگر کلاسیک نمی شود (چه با گوشت گاو درست شده باشد یا نه). با در نظر گرفتن این موضوع، ما به دنبال یافتن بهترین همبرگرها در لس آنجلس رفتیم. فقط یک طرف سیب زمینی سرخ کرده اضافه کنید و می توانید یک وعده غذایی عالی برای تمام دوران ها داشته باشید. ممکن است بخواهید قبل از اینکه این لیست را بخورید، چند دستمال اضافی بردارید!!

Big Mec at Petit Trois

این ترکیبی از همبرگر/بیگ مک، آنقدر بزرگ و فریبنده ارائه است که حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید. (توصیه می کنیم با یک چنگال و چاقو شروع کنید؛ یا باید 40 دستمال دستتان بگیرید). یکی از بهترین و آشفته ترین همبرگرهای شهر را داشته باشید! این برگر را در هر دو مکان هالیوود و شرمن اوکس پیدا کنید.

Hickory Burger at the Apple Pan

West L.A به نوعی توانسته از زمان فرار کند. همبرگرهای روی سینی که دهه هاست (دقیقاً از سال 1947) سروصدا می کنند و توسط پیشخدمت های دوستانه ای سرو می شوند. همه چیز عالی است، اما ما طرفدار برگر دودی Hickory با سس مخصوص (گوجه‌فرنگی شیرین و دودی) هستیم. با یک سفارش سیب زمینی سرخ شده ترد که در یک مخروط کاغذی سرو می شود شروع کنید، و جا را برای یک تکه پای سیب خانگی ذخیره کنید!

Singles at Pie ’n Burger

Pie’n Burger می‌داند که وقتی یک کار خوب انجام می‌دهید، گاهی اوقات بهتر است آن را به هم نزنید. این همبرگر کلاسیک در لس آنجلس از سال 63 این چیزهای خوب را سرو می‌کند و بیش از 50 سال است که همبرگرهای کبابی را با استفاده از همان روش‌ها و تامین منابع – در صورت امکان – ارائه می‌کند. اگر واقعا گرسنه هستید، بیگ بن را انتخاب کنید: یک برگر دوتایی که خیلی بلند روی هم چیده شده است. احتمالاً بهتر است قبل از حفاری چند دستمال اضافی بردارید!!

Bacon Cheeseburger at Bill’s Hamburgers

همبرگر Bill’s یک زیبایی است و علاوه بر آن ماشین زمان است. کمی مزه کنید و به اواسط دهه 60 منتقل شوید، زمانی که این کلبه برگر کلاسیک خود را برای اولین بار سرو کرد. چیزبرگر بیکن دقیقاً همین است: برگر کبابی، پنیر آمریکایی، بیکن ترد. کاهو و گوجه فرنگی هم هست، و شما می توانید (و احتمالا باید) پیاز کبابی را اضافه کنید، اما خیلی مشتاق تنوع نشوید. ایده در اینجا سادگی است. فقط به یاد داشته باشید که پول نقد همراه داشته باشید – برگر بیل فقط نقدی است.

Cheeseburger at Hinano Cafe

معروف ترین بار غواصی ونیس از سال 1962 همبرگر سرو میکند و چیزبرگرهای «معروف جهانی» Hinano که با پنیر آمریکایی یا سوئیسی انتخابی شما همراه با یک کیسه چیپس در کنار آن سرو می‌شود همه را به وجد می آورد. نان کنجد به اندازه کافی برشته شده است، و با همه ی مخلفات مانند کاهو، گوجه فرنگی، پیاز، سس مایونز، خردل و لذیذ پر شده است.

Single Burger at Everson Royce Bar

 بی ادعا اما محبوب همه، برگر تک E.R.B گواه این است که کمتر، بیشتر است. هیچ بازدیدی از این رستوران بدون سفارش حداقل یکی برای میز کامل نیست و باید حتما رزرو قبلی داشته باشید. ساخته شده از گوشت گاو مرغوب که با چدار رشته‌ای پوشیده شده است. یک سس مخصوص و یک نان تخم مرغی هم سفارش دهید!

Le Burger at Camphor

با الهام از Big Mec، همبرگر در این رستوران با ستاره میشلین، گوشت گاو و اردک خشک شده را با هم مخلوط می‌کند تا یک نان آبدار و مجلل به دست آید که به خوبی با پیاز شیرین کاراملی، رمولاد پیه گاو و نان بریوش با چربی اردک ترکیب می شود. اگرچه گران است، اما کیفیت کلی برگر باعث یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه های جدید شما در شهر می شود. هر سفارش همراه با انبوهی از سیب زمینی سرخ کرده و سه سس خانگی سرو می شود.

برای سرگرمی ها و دیدنی های لس آنجلس به سایت ما مراجعه کنید.

Meta Marketing | Daneshmand Magazine | Salam Vancouver Magazine | Salam LAX | Salam 118 | IRACA | Doctor Home Inspections | Concord Home Inspections | Concord Solar | Concord Media