بهترین کارهایی که می توانید در این روز یادبود در لس آنجلس انجام دهید

1. نمایشگاه کانتی L.A. را تجربه کنید

نمایشگاه کانتی لس آنجلس که در Fairplex در پومونا برگزار می شود، یک سنت محبوب است که از 3 تا 27 می 2024 برگزار می شود. این رویداد سالانه برای خانواده ها عالی است و طیف گسترده ای از جاذبه ها و فعالیت ها را ارائه می دهد. از کارناوال‌های هیجان‌انگیز گرفته تا نمایشگاه‌های جذاب، چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد. بلیط های خریداری شده آنلاین از 10 تا 25 دلار برای بزرگسالان متغیر است، در حالی که بلیط های کودکان و بزرگسالان بین 10 تا 12 دلار قیمت دارند.

2. هفته ناوگان لس آنجلس را جشن بگیرید

هفته ناوگان لس آنجلس یکی دیگر از نکات برجسته آخر هفته روز یادبود است که نیروی دریایی، تفنگداران دریایی و گارد ساحلی ایالات متحده را جشن می گیرد. این رویداد در بندر لس آنجلس برگزار می شود و تورهای عمومی رایگان کشتی، نمایش های نظامی و سرگرمی های زنده را ارائه می دهد. این یک راه فوق العاده برای احترام به کسانی است که در نیروهای مسلح خدمت کرده اند و در عین حال از نمایشگاه ها و تظاهرات تعاملی لذت می برند.

3. در نمایشگاه Topanga Days شرکت کنید

برای تجربه‌ای آرام‌تر، به نمایشگاه Topanga Days بروید. این رویداد سالانه در Topanga Canyon حال و هوای جالب با موسیقی زنده، صنعتگران محلی و فعالیت‌های فراوان را برای کل خانواده ارائه می‌دهد. این نمایشگاه به‌خاطر ترکیبی متنوع از نوازندگان، از گروه‌های راک گرفته تا خوانندگان فولک، شهرت دارد، که آن را به مکانی عالی برای لذت بردن از موسیقی زنده با کیفیت در محیطی زیبا تبدیل می‌کند.

4. در فستیوال موسیقی ساحلی Fiesta Hermosa برقصید

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هنر و صنایع دستی در جنوب کالیفرنیا است که در آخر هفته روز یادبود برگزار می‌شود. این جشنواره که در مرکز شهر ساحل هرموسا واقع شده است، بیش از 300 هنرمند، صنعتگر و فروشنده را به نمایش می گذارد. موسیقی زنده ژانرهای مختلفی را در بر می گیرد و تضمین می کند که برای هر سلیقه موسیقی چیزی وجود دارد. از پس زمینه زیبای ساحل در حین گشت و گذار در غرفه های متنوع، خوردن غذاهای خوشمزه و لذت بردن از فضای جشن لذت ببرید.

با رسانه ی سلام لس آنجلس همراه باشید!